NÁHRADNÍ DÍLY A UNIFIKACE
- průměry válečků
* brzdová pumpa jednookruhová - 22 mm /wa/, nebo 25 mm (starší typ),
trabant má 19. Pasuje také z kombajnu E512 a vyrábí se i v Česku jako
náhrada za 1200kč.
* přední brzdový váleček duplex - 27 nebo 25,5 /wa/, barkas má průměr 32
mm
* zadní brzdový váleček simplex - 25,5 (25,4) má závit na trubičku 10 mm (z
wartburga 8 mm), možná /ba/
* spojková pumpa a spokový váleček ten - 19 mm /ba/ Gumička na pístek
spojkového válečku je shodná s gumičkou do zadního brzdového válečku
nového typu 19 mm pro Wartburg 353 nebo 1,3. dodává www.multicarbrno.cz
- volant z IFY 9 nebo wartburgu 1000/900 (dvacetipětihran - nové volanty
/wa/ mají čtyřicetitříhran)
- přední světla, hrnce, rámečky /tr/
- přední blinkry /ba/ wartburg 1000
- elektroinstalace
přerušovač, páčka blinkrů, pojistková skříňka, spínač brzdovek, houkačka
dodává www.multicarbrno.cz
- matice na kola dodává www.multicarbrno.cz
- západka otevíracího okna dodává www.multicarbrno.cz
- stěrač /tr/
- ozubená kolečka dodává www.multicarbrno.cz kromě prvního na
výstupním hřídeli.
- převodka řízení dodává www.multicarbrno.cz
- nádrž 24 litrová dodává www.multicarbrno.cz
- těsnění přírub výfukového potrubí dodává www.multicarbrno.cz
- pístní kroužky dodává www.multicarbrno.cz
- těsnění přírub výfuku a sání dodává
www.multicarbrno.cz
- startér Na M22 se vyskytuje pravý i levý starter - oba
pasují. Startér, co má pastorek s 9 zuby je z M21, ten co má zubů 11 je z M22,
jinak jsou stejné. M24 a M25 mají na pastorku zubů 11 ale startér je delší. Jde
přizpůsobit i startér se Zetorů tím, že se vytsoustruží a přišroubuje mezipříruba
tlouštky 10-11 mm - Zetor má přírubu na tři a mulča na dva šrouby - na startér
a pak se přišroubuje k motoru. Pastorek je stejný. Na multikáru pasuje i startér
z Avie. Musí se trochu opilovat (asi 1mm), potom propilovat díry na šrouby a
celý podložit podložkou silnou 10 mm. Je trochu silnější a proto točí motorem
rychleji. (Jiný zdroj: průměr startéru na AVII je asi o 8 mm větší než je díra v
karteru.)
- ojniční ložiska na klice jsou shodná s ojničními ložisky na M25. Ovšem ne
už ložiska hlavní. Ty se musí vyrobit na míru z polotovaru.
- hever (majler, mailer) nepasuje z pozdějších typů, jak je vidět na
obrázku
- naftový filtr dodává www.multicarbrno.cz